با ما تماس بگیرید: 14-88325312-021

مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری عمودی پلی اتیلن

منتشرشده توسط pahk در تاریخ

منبع ۲۰۰۰۰ لیتری پلاستیکی عمودی سه لایه ضد جلبک و آنتی باکتریال برای ذخیره آب شرب در محیطهای روشن و زیر نور مستقیم آفتاب پیشنهاد می گردد. این مخزن از بزرگ ترین و حجیم ترین مخازنی است که به صورت یکپارچه در حال حاضر در کشورمان تولید می شود . لازم به ذکر است امکان تولید انواع دو لایه ، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه به صورت سفارشی نیز وجود دارد. مخزن پلاستیکی ۲۰۰۰۰ لیتری سه لایه این شرکت از جنس پلی اتیلن FOOD GRADE PE3840 MDPE می باشد. این مخزن مانند کلیه ی مخازن PlastonicCo از پلی اتیلن مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با شماره پروانه ساخت ۲۱/۱۶۱۲۴ صادره در تاریخ ۱۳۹۳/۰۶/۳۰ تولید می شود. به همین دلیل آب در مخازن این شرکت گوارایی خود را کاملا حفظ کرده هیچ گونه بو و طعمی به آن افزوده نمی شود. به دلیل خاصیت ضد خوردگی، امکان نگهداری طیفی وسیعی از مایعات با PH اسیدی ( مخزن اسید ) و بازی در این تانکر بیست هزار لیتری وجود دارد. با این وجود لطفا برای اطمینان از سازگاری ماده شیمایی قبل از خرید با ما مشورت کنید.

دیگر نامهای رایج : مخزن پلی اتیلن بیست هزار لیتری ، تانکر پلی اتیلن ۲۰۰۰۰ لیتری عمودی ، منبع پلی اتیلن ۲۰۰۰۰ لیتری ایستاده ، بزرگترین مخزن پلی اتیلن استاندارد

مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن

مشخصات و ویژگیهای مخزن 20000 لیتری عمودی پلی اتیلن

  • سه لایه، ضد جلبک و آنتی باکتریال
  • دارای لایه محافظ در برابر اشعه UV آفتاب
  • گارانتی تعویض ۳ ساله و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
  • امکان ارسال رایگان از طریق دفاتر باربری به سراسر کشور
  • دارای نشان ملی استاندارد ایران به شماره ش۸۵۴۶۳۳۰۹۳
  • دارای پروانه بهداشتی از سازمان غذا و دارو به شماره ۴۹/۱۵۴۷۰
  • امکان ارسال رایگان درب آدرس مشتری در شهرهای تهران، کرج و ساری
  • امکان نصب کلیه اتصالات، شناور و شیر قبل از ارسال به مشتری در انبار کارخانه

اتصالات ورودی و خروجی ( فیتینگ ) و شناور مخزن 20000 لیتری عمودی پلی اتیلن

به دلیل نیاز های متفاوت مشتریان گرامی کلیه مخازن بدون اتصالات ورودی و خروجی در سایت عرضه می گردند. لطفا در هنگام ثبت سفارش الکترونیکی فیتینگ با قطر داخلی مورد درخواست خود را به سبد کالا اضافه نمایید. به عنوان مثال قطر فیتینگ متعارف ورودی و خروجی و سرریز و شناور ( فلوتر ) برای یک مخزن پلاستیکی ۲۰۰۰۰ لیتری سه لایه ۲ اینچ می باشد. بنابراین می بایست سه عدد فیتینگ ۲ اینچ با نصب به سبد کالای خود اضافه فرمایید. به صورت پیشفرض اتصالات ورودی و خروجی یک طرف و بالا و پایین و سرریز طرف مقابل نصب می شوند. در صورتی که می خواهید ورودی و خروجی مقابل هم نصب شوند لطفا در توضیحات ثبت سفارش خود درج فرمایید. لازم به ذکر است برای مخزن آتشنشانی اتصال خروجی ۲ اینچ و یا بیشتر می باشد.

تصویر نقشه و ابعاد مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن

تصویر نقشه و ابعاد مخزن ۲۰۰۰۰ لیتری پلی اتیلن