با ما تماس بگیرید: 14-88325312-021

انواع دستگاه جوش الکتروفیوژن

منتشرشده توسط pahk در تاریخ

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

دستگاه جوش الکتروفیوژن دستگاهی است از طریق دو کابل به سوکت های اتصالات الکتروفیوژن متصل میشود و باعث جوش داده شدن آنها به لوله پلی اتیلن میشود که انواع دستگاه جوش الکترو فیوژن در این مقاله ذکر گردیده است

انواع دستگاه جوش الکتروفیوژن:

دستگاه جوش الکتروفیوژن جورج فیشر

گروه صنعتی پترو آب حیات کالا نماینده رسمی فروش دستگاه جوش الکتروفیوژن جورج فیشر در ایران می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget]
دستگاه جوش الکتروفیوژن روتنگران پارسه

دستگاه جوش  روتنگران پارسه مدل EFS plus 350 با قابلیت جوشکاری اتصالات از سایز 25 تا 1600م م که قابلیت ارتقارا نیز دارد.دستگاه جوش  روتنگران پارسه دارای تاییدیه از شرکت ملی گاز ایران در سال 1393می باشد.دستگاه جوش  روتنگران پارسه دارای دو سال گارانتی وده سال خدمات پس از فروش میباشد.

سبک بودن و دو زبانه بودن دستگاه جوش روتنگران پارسه نسبت به دستگاه های جوش موجود در بازار داخلی و خارجی یکی از ویژگی های این دستگاه می باشد و ذخیره سازی بیش از 3900 رکورد در حافظه داخلی و قابلیت افزایش این تعداد با قرار دادن یک حافظه mmc داخل خشاب مربوطه، از دیگر ویژگی های دستگاه جوش پلی اتیلن روتنگران پارسه است. از ویژگی های دیگر دستگاه الکتروفیوژن روتنگران پارسه عدم جوشکاری در نوسات برق (ولتاژبالا ویا افت ولتاژ) میباشد.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget]
دستگاه جوش الکتروفیوژن رستگار صنعت

دستگاه جوش رستگار صنعت ، با قابلیت جوش تمام لوله های پلی اتیلن و برای تمام سایز ها جهت جوش سر به سر لوله های پلی اتیلن در شبکه های آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget]