با ما تماس بگیرید: 14-88325312-021

اتصالات جوشی فشار قوی پلی اتیلن

منتشرشده توسط pahk در تاریخ

اتصالات جوشی پلی اتیلن فشار قوی به علت اجرای ساده و سریع در محل نصب ، به منظور بهره برداری از سیستم های آبرسانی و فاضلابی و مصارف گوناگون صنعتی ، کشاورزی و شهری بوسیله دستگاه های موسوم به دستگاه جوش پلاستیک Butt Fusion متصل و استفاده می شوند.خطوط لوله پلی اتیلن در پروژه‌ها‌ی مختلف نیاز به اتصالات پلی اتیلن دارند که این اتصالات با توجه به نوع پروژه متفاوت خواهند بود. اتصالات الکتروفیوژن جهت پروژه‌های گازرسانی و اتصالات پیچی جهت پروژه‌های آب‌رسانی تا فشار 10 اتمسفر استفاده می‌شود. جهت مابقی پروژه‌ها از اتصالات جوشی فشار قوی پلی اتیلن طبق استاندارد DIN16963 آلمان, استفاده می‌گردد .لازم بذکر است که سیستم فاضلاب خانگی از قوانین فوق پیروی نمی‌کند.

اتصالات جوشی پلی اتیلن فشار قوی

فشار کاری و تائیدیه های کیفیت اتصالات جوشی پلی اتیلن فشار قوی:

این اتصالات تحت استاندارد بین المللی Din 16963 تولید و کیفیت محصول در آزمایشگاه کارخانه و زیر نظر بخش کنترل کیفیت شرکت مورد آزمایش قرار می گیرند که در بخش نخست بخشی از تائیدیه های سازمانهای مختلف قانونی آمده است.

کلیه اتصالات جوشی فشار قوی در فشار های نامی PN 10 , 6 BAR در انبار موجود و قابل تحویل بوده و در صورت سفارش PN 25, 20, 16, 12.5 قابل تولید خواهد بود.