با ما تماس بگیرید: 14-88325312-021

کاربرد لوله پلی اتیلن در راه‌آهن و قطار شهری

منتشرشده توسط pahk در تاریخ

لوله‌های پلی اتیلن (HDPE Pipe) جایگاه خود را در صنعت راه‌آهن بدست آورده‌اند و دامنه‌ی کاربرد انواع لوله‌های پلی اتیلن به سرعت در حال افزایش می‌باشد.
لوله‌پلی اتیلن به دلیل عملکرد ساختاری و مکانیکی بسیار عالی شامل طول عمر 50 تا 100 سال, وزن پائین, بهبود زمان نصب و راه‌اندازی, مقاومت پذیری بالا در برابر لرزش و ضربه, مقرون به‌صرفه بودن هزینه لوله‌ها و کاهش هزینه‌های نصب, و مهمتر از همه

بهبود چشمگیر ایمنی محل کار

در مقایسه با لوله‌های بتنی و فلزی باعث آن شده است که پیمانکاران و کارفرمایان پروژه‌های ریلی استفاده از لوله‌های پلی اتیلن را در دستور کار خود قرار دهند.

هر چند مزایای بالا تمام مزایای لوله‌های پلی اتیلن نمی‌باشد و عایق بودن لوله‌های پلی اتیلن در برابر جریان‌های ولگرد الکتریسته نیز از دیگر مزایای این لوله‌های می‌باشد که این لوله‌ها را به انتخابی ایده‌آل جهت پروژه‌های قطارهای برقی بدل کرده است .
همچنین چقرمگی لوله پلی اتیلن در برابر سایش, مقاوم بودن در برابر نور خورشید ، خوردگی، مقاومت در برابر مواد مختلف شیمیایی از دیگر مزایای لوله‌های پلی اتیلن می‌باشد

عمده کاربری‌های محصولات شرکت در صنعت راه‌آهن و قطار شهری:
جهت زهکشی تونلها و جمع آوری آبهای سطحی و زیر سطحی-
جهت پل سازی و هدایت نهر‌ها و آبراه‌ها-
شبکه آب و فاضلاب پلهای بلند و پلهای کوچک-
زهکشی زیر ریلها-
پوشش کابلهای برق , کنترلی و ارتباطی

برخی از محصولات پر کاربرد در پروژه‌های ریلی

لوله تک جداره پلی اتیلن

امروزه سيستم‌های لوله کشی پلی اتیلن پارس اتیلن کیش در اکثر پروژه‌های سیستم‌های آتـش نشانی، پروژه‌های فشار قوی انتقال آب و سيستم‌های انتقال فاضلاب‌های شهری و صنعتی و همينطور انتقال گاز طبيعی در محيط‌های صنعتی و شيميائی و پروژه‌های مخابراتی و کاورينگ کابل مورد استفاده قرار گرفته است.

لوله کاروگیت دوجداره پلی اتیلن

نسل جدید لوله‌های کاروگیت پارس اتیلن کیش با استفاده از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین خط تولید لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت در در دنیا تولید می‌شود. این خط تولید به طور کامل ساخت کشور آلمان بوده و از مهندسی فوق پیشرفته‌‌ی آلمانی برخوردار می‌باشد.

لوله اسپیرال پلی اتیلن

لوله‌های پلی اتيلن اسپيرال می‌تواند در مواردی كه وزن خاك از آستانه تحمل لوله‌های كاروگيت بالاتر است به‌جای اين نوع لوله مورد استفاده قرار گيرد. لوله‌های پلي اتيلن اسپيرال همچنين می‌توانند در انتقال سيالات و يا كانال‌های انتقال هوا در زير خاك و يا بر روی سطح زمين در فشارهای پائين مورد استفاده قرار گيرد.

لوله زهکش و شیاردار پلی اتیلن و PVC

لوله‌های زهکش این شرکت تنها لوله‌های تولید شده در ایران می‌باشد که کاملاً مطابق استاندارد DIN 1187 آلمان است و در هر ردیف لوله 6 سوراخ دارد و میزان سطح آبکشی آنها قابل مقایسه با سایر لوله‌ها نمی‌باشد.

هندهول پلی اتیلن

هندهول‌های پلی اتیلن با کاربری‌های متنوع اعم از جعبه محافظ شیر آلات , جعبه کنتور , جعبه نظارت در خطوط کابلی , جعبه بازدید در خطوط آب , نفت و گاز کاربرد دارد. هندهول‌های پلی‌اتیلن پارس اتیلن کیش با توجه به نوع کاربری آن در ابعاد ,اندازه و شکل‌های مختلف تولید می‌گردد.

منهول پلی اتیلن

منهول پلی اتیلن یکی دیگر از محصولات شرکت پارس اتیلن کیش می‌باشد که از برترین مواد اولیه و بهترین طراحی نسبت به نمونه‌های مشابه برخوردار است. با توجه به استفاده روزافزون از محصولات پلیمری در صنایع مختلف جهان، این محصول می‌تواند، جایگزین مناسبی برای منهول‌های بتنی و سایر منهول‌های ساخته شده با مصالح بنائی می‌باشد.

اتصالات پلی اتیلن ( تکجداره و دوجداره )

خطوط لوله پلی اتیلن در پروژه‌ها‌ی مختلف نیاز به اتصالات پلی اتیلن دارند که این اتصالات با توجه به نوع پروژه و کاربرد آن متفاوت خواهند بود .